Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2008 09:29 - Любовта с вкус на кафе
Автор: tiamo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3331 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Опитвам се да обясня на хората какво чувствам, но как да го направя след като Любовта е карала всеки от нас да изпитва различни чувства. При някой от нас тя е предивиквала оптимизъм, вяра в доброто у другите, стигаща до детска наивност, ревност; други е наранявала жестоко - карала ги е да мечтаят, а след това е разбивала мечтите им, както вълноломът прави с вълните, превръщайки ги в бяла морска пяна – мехурчета изпълнени с въздух, които след като се пукнат не остава нищо от тях, освен спомена за красотата им.


     Е, за мен Любовта е с вкус на кафе!!! В самото начало, когато отпивам от вълшебната напитка, се зареждам с енергия за предстоящия ден, ободрявам се и се разсънвам, отърсвайки се от кошмарите, сънувани през нощта. Нима и с Любовта не е така??? Не забравяме ли проблемите от сивото ежедневие, не си ли даваме едно ново начало, вярвайки, че този път всичко ще е прекрасно, така, както си го представяме и красивото няма да свърши.

     Казват, че в кафето се съдържа вещество, което действа като наркотик за мозъка ни и ние се пристрастяваме към него. И така липсата му ни кара да се чувстваме нервни и сякаш нещо ни липсва и не е на ред. А какво изпитваме, когато сме истински влюбени и не видим любимия през деня, не го целунем, не си кажем хиляди мили думи? Чувстваме се неестествено, сякаш има една дупка в ежедневието ни. Това е така, защото влюбвайки се, ние сме се пристрастили към този човек и го искаме за себе си и го желаем единствено за нас.

     Мислейки за любимия, ние изпитваме същата наслада, както когато усетим аромата на кафето. Изпълваме се с приятно топло чувство, каращо ни да отпиваме глътка по глътка и да искаме още и още докато не изпием толкова ,че тялото ни да се разтрепери така, както при първата ни целувка с любимия.
     И все пак, колкото и захар да слагаме в него, колкото и хубави и сладки моменти да имаме, горчивият вкус винаги остава, за да ни напомня, че не всичко е перфектно, вкус, който понякога и да не ни харесва, е именно това, което кара кафето да има уникален вкус. Защото, именно, горчивите мигове в любовта ни карат да оценяваме красотата и щастието и да им се радваме сякаш е за първи и последен път. А добавките са тези, които могат да унищожат уникалността му, характерните му вкусови качества. Това как, какво и колко ще вложим в любовта зависи от нас – дали ще се влияем от чужди съвети и мнения, които често имат отрицателно влияние, зависи само от нас. Но все пак, не трябва да забравяме, че всичко, което се прави под влияние на това, което диктува сърцето, е правилно и ние трябва да му се доверяваме, защото най – лошото нещо, с което може да навредим на самите себе си, е да таим онова, което изпитваме дълбоко в себе си.

     Ние не трябва да забравяме, че най–вкусно е кафето направено от самите нас, защото ние самите познаваме това, което харесваме. И че ако животът е едно кафе, то най–важното е как ще го изпием - дали така, както на нас ни се иска или, подражавайки на разни модели, защото всеки от нас е уникаен по начина, по който обича.


..::..

ПП: С пожелание за влюбена и усмихната седмица на всички приятели :)))




Гласувай:
0



1. akasha85 - благодаря за пожеланието :) ...
29.09.2008 10:17
благодаря за пожеланието :)

любовта и красотата са навсякъде и във всичко, но не всеки иска да ги усети и види, както и не всеки обича кафе. Така или иначе за нас, любителите на кафето и любовта, денят започва с усмивка :)))))
цитирай
2. tiamo - akasha85 :)))
29.09.2008 10:32
И аз ти благодаря, много точно го каза - "за нас, любителите на любовта и кафето" :)))
цитирай
3. idealist - Най-вкусно
29.09.2008 12:46
е кафето, поднесено ти от любимия човек с целувка, нали? :)
цитирай
4. akasha85 - сутрешно кафе с целувка
29.09.2008 13:23
оооооо да! :)
мен така ме събуждаха до скоро - с ароматна чаша кафе и целувка :)
Няма по-хубаво от това, да започне денят ти с любов :)
цитирай
5. tiamo - idealist :)))
29.09.2008 13:45
Определено - ДА!!! Дори и аз да съм поднасящата кафето, ми стига човека насреща да ми се усмихне! :)))
цитирай
6. bovari - СТранно!:)
29.09.2008 22:42
Четейки някои изречения изтръпнах....почти същите мисли съм писала за кафето, по един повод....преди 2-3 години.
Странно?!:)
"....защото най – лошото нещо, с което може да навредим на самите себе си, е да таим онова, което изпитваме дълбоко в себе си." - независимо дали е добро или лошо???
Поздрави:)
цитирай
7. tiamo - bovari :)))
30.09.2008 08:59
Къде се изгуби!!! Липсваха ми твоите коментари :))) Поста е на нещо, което и аз съм чела доста отдавна и както написах при стартирането на блога, идеята ми е да си събера на едно място нещица, които са ми направили впечатление по един или друг повод и които съм съхранила в различни моменти от живота си със и без повод :))) Та исках да кажа, че не трябва да ти е странно :)))
Усмихнат ден ти пожелавам и наминавай :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tiamo
Категория: Забавление
Прочетен: 361128
Постинги: 90
Коментари: 511
Гласове: 3208
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930