Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 16:33 - Молба за отпуск ;)
Автор: tiamo Категория: Забавление   
Прочетен: 1536 Коментари: 0 Гласове:
0



Лято е...
Съседите отдавна са заминали за морето...
Седиш, потиш се в офиса (да не забравяме, че не всички си имат климатици) и си мислиш за студената биричка и порцията цаца ...
Отпуска...
От кога не си излизал...
Ех, отпуска - Силно нежелана от работодателя опция в трудовите договори. Някои работодатели са пренебрегнали съвсем крайно Кодекса на труда, въвеждайки незаплатен труд без почивка - ангария. Формата, под която се иска отпуск, се нарича "Молба за отпуск" и е поле за страхотни литературни изяви на служителя. Варианти за молби, в зависимост от темперамента на служителя и работодателя:

Вариант 1:

"Скъпи шефе,

В продължение на цяла година правих всякакви опити да се измъкна от железните Ви ръце. Всеки ден си казвах, че си тръгвам веднага след като завърша настоящия проект. И всеки ден се оказваше, че проектът е "подкаран" отзад напред и трябва да подхващам всичко отначало. Всеки от изминалите 365 дни на проклетата година се оказваше "най-неподходящия за отпуск момент". И заради това ме избивам на тъжен смях когато някой каже, че крепостничеството било отдавна отменено. И когато ми се обаждате по мобилния звъненето му (а рингтонът Ви е грухтенето на свиня, ако искате да знаете) ми причинява физическа болка. Но от днес всичко се промени!
Откраднах жена Ви! Държа я като заложник!
Условията ми са следните:
1. Две седмици платен годишен отпуск.
2. Материална помощ за отпуската в размер на 5 месечни заплати.
3. Командировка за 10 дни в Сан Педро де Алкантара, във вила, чийто адрес ще Ви дам по-късно. За двама (не, няма да водя Вашата жена).
Не се опитвайте да се свързвате с полицията. Вчера разказах на жена Ви причината за моята постъпка. Тя дълго плака, а след това ми каза да Ви предам: “Ако се обадиш на полицията, ще ти скъсам главата, деспотино!”

С уважение,
Вашият служител."


Вариант 2:

"УНИКАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ!

Искате да си починете от служителя Иванов?
Искате да не гледате унилата му физиономия поне за няколко дни?
Искате да не чувате мрънкането и риданията му?
Намерих идеалното решение за Вас!!!
Позвънете! 555-99-99 - Служителят Иванов."


Вариант 3:

"Накратко: няма да ме има за две седмици. Как е най-добре да оформим отсъствието ми — отпуск ли ще ми дадете или ще ме уволните? Благодаря за консултацията."

:) С пожелание за весело изкарване на летните отпуски :)


Тагове:   отпуск,   молба,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tiamo
Категория: Забавление
Прочетен: 361192
Постинги: 90
Коментари: 511
Гласове: 3208
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930